خرید عمده رزین پلی استر ایزو مایع

۰
(۰)

در واقع رزین پلی استر ایزو مایع جزو پر استفاده ترین رزین ‌ها مخصوصا در صنعت دریایی و کشتی سازی است. رزین پلی استر به دو دسته اصلی رزین پلی استر اورتوفتالیک و رزین پلی استر ایزوفتالیک تقسیم می گردد. به طور کلی رزین ها براساس مواد تشکیل دهنده ای که دارند خواص مختلفی دارند و در صنایع مختلف کاربرد دارند. جهت خرید رزین ایزو مایع با کیفیت می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.

خرید عمده رزین پلی استر ایزو مایع

مشخصات فنی رزین ایزوفتالیک مایع

مشخصات فنی رزین ایزوفتالیک مایع

مشخصات فنی رزین ایزوفتالیک مایع:

در حالت کلی به رزین‌ های پلی ‌استر غیر اشباع، پلی‌استر گفته می ‌شود. غالبا پلی ‌استرها بر طبق نوع اسید، نوع گلیکول و مونومرهای استفاده شده در تولید انواع و اقسام گوناگونی دارند و از اینرو خواص مختلفی هم دارا هستند.

امروزه خیلی از مردم رزین ایزو را می شناسند و با کارایی های این کالا و همچنین مزایا و معایب آن آشنایی کامل دارند. این کالا از مخلوط و واکنش اسید های آلی دو عاملی تشکیل شده است و تبدیل به یک ماده شیمایی می شود که جهت موارد گوناگونی قابل استفاده است.

امروزه خرید و فروش این کالا بر طبق خصوصیت هایی که دارد در به شدت زیاد است و تولید آن خیلی بالا رفته است و جهت خریدن این محصول با بهترین کیفیت و درجه انواع و اقسام گوناگون محصول افراد می توانند به شیوه های گوناگون اقدام به خرید آن کنند و با پرداخت هزینه کم بهترین نوع کالا را خریداری کنند.

شیوه قیمت گذاری رزین ایزو به شرح زیر است:

چنانچه محصول مورد نظر به صورت عمده از طریق کارخانه ها به صورت بدون واسطه خریداری شود هزینه تمام شده این محصول پایین می آید و بر اساس خرید مستقیم این محصول قیمت گذاری می شود و قیمت گذاری آن با خرید به شکل غیر مستقیم متفاوت است. در شیوه غیر حضوری محصول با صرف زمان کمتری به دست مشتری می رسد.

هر چه مقاومت رزین ایزو بیشتر باشد سبب بالا رفتن قیمت می شود و همچنین خرید این محصول به صورت جزئی و عمده هم می تواند در شیوه قیمت گذاری آن تاثیر گذار باشد. بر طبق این موارد، نمی توان قیمت دقیق و مشخصی را به عنوان قیمت ثابت و قطعی این محصول در نظر بگیریم.

بر طبق این موضوع، قیمت  گذاری رزین ایزو به صورت روزانه در بازار انجام می شود. برخی از موارد دیگر که در نحوه قیمت گذاری رزین تاثیر گذار است به صورت زیر است:

  • میزان استحکام و خمش زیاد
  • مقاومت بالا در مقابل آب و مواد شیمیایی 

مرکز فروش رزین غیر اشباع ایزو مایع کیلویی

مرکز فروش رزین غیر اشباع ایزو مایع کیلویی

در کشور ما بر طبق اینکه از این محصول در صنایع رنگ آمیزی به وفور استفاده می شود، بازار رزین ایزو بصورت عرضه و تقاضا بسیار پر رونق است.

ما به عنوان یک مرکز فروش رزین غیر اشباع ایزو مایع در سایت فروش خود اقدام به عرضه این ماده با کیفیت کرده ایم تا مشتریان عزیز بتوانند از این محصول خریداری نمایید.

چنانچه این محصول را از طریق سایت ما سفارش بدهید در اسرع وقت شرکت به توزیع رزین ایزو می پردازد و محصول به دست مشتری می رسد. شما می توانید رزین پلی استر کیلویی را بصورت عمده و با قیمت کمتری خریداری کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.