فروشنده رزین پلی استر غیر اشباع بشکه ای

۰
(۰)

رزین پلی استر محصولی است که در صنایع مختلف کاربرد داشته و از آن می ‌توان برای کاربردهای گوناگون مخصوصاً در صنایع قایق ‌های شکاری و بادبانی استفاده کرد، این نوع رزین ها به صورت ترموست بوده و اگر در شرایط مناسب پخت قرار گیرند قابلیت این را دارند که از حالت مایع به جامد تبدیل شوند.

فروشنده رزین پلی استر غیر اشباع بشکه ای این محصول را در بشکه های مختلف با اوزان متفاوت به فروش می ‌رساند. 

فروشنده رزین پلی استر غیر اشباع بشکه ای

به کارگیری آسان رزین پلی استر غیر اشباع

به کارگیری آسان رزین پلی استر غیر اشباع رزین های غیر اشباع شامل دو نوع رزین از نوع ارتوفتالیک و ایزوفتالیک می ‌باشد، که این دو از لحاظ مقاومت شیمیایی و فیزیکی با یکدیگر تفاوت دارند و مهمترین کاربرد این نوع رزین ها بیشتر در صنایع پلاستیک سازی می باشد، اما با این‌حال از آنها می ‌توان در صنایع مختلف دیگری نیز استفاده کرد. 

استفاده و بکارگیری آسان رزین پلی استر غیر اشباع سبب شده ‌است که از آن بتوان در تولیدات مختلف مانند ریخته ‌گری، مصارف عمومی، تولید پلاستیک ‌های مقاوم و صنایع مختلف دیگری استفاده کرد. 

از رزین های ارتوفتالیک  برای صنایعی مانند کامپوزیت، تهیه وسایل فایبرگلاس، تعمیر کشتی و مصارف دیگری می ‌توان از آن استفاده کرد. 

رزین ایزوفتالیک که دارای مقاومت فیزیکی و شیمیایی بیشتری بوده، از آن برای تولیدات مختلف مانند لوله ‌های صنعتی، زیورآلات، کشتی سازی خودرو سازی، قالب ‌های ریخته‌ گری، وان حمام، سینک ظرفشویی و غیره استفاده کرد. 

رزین های پلی استر علاوه بر اینکه کاربرد آسان و ساده ای دارا می باشند، دارای ویژگی ‌هایی از قبیل مرطوب کنندگی، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، مقاومت فیزیکی در برابر تغییرات دما، بادوام و مستحکم برای تولیدات مختلف، عدم تغییر رنگ و غیره می ‌باشند. 

عرضه رزین پلی استر غیر اشباع بشکه ای

عرضه رزین پلی استر غیر اشباع بشکه ای بسیاری از شرکت ‌هایی که در زمینه مواد شیمیایی فعالیت دارند اقدام به پخش و فروش رزین پلی استر در انواع مختلف به صورت بشکه ای می ‌کنند. 

عرضه رزین پلی استر در ظروف بشکه ای  سبب می ‌شود تا خریداران بتوانند به‌ رزینی عمده دسترسی داشته باشند و علاوه بر اینکه می‌ توانند آن را به ‌صورت بشکه ‌ای و عمده با اوزان مورد نظر خود خریداری کنند، می ‌توانند به سود قابل‌ توجهی از خرید بشکه‌ ای آن دست یابند. 

عرضه این نمونه رزین از طریق این سایت به عنوان خرید غیرحضوری محسوب شده و متقاضیانی که امکان مراجعه حضوری به مرکز فروش این محصول را ندارند می ‌توانند از طریق تماس با کارشناس فروش مربوطه سفارش خود را به ما عرضه کرده و آن را خریداری نمایند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.