فروش رزین پلی استر فایبرگلاس و مواد اولیه فایبرگلاس

۰
(۰)

رزین پلی استر فایبرگلاس ارتوفتالیک و ایزوفتالیک و سایر مواد اولیه فایبرگلاس از جمله الیاف سوزنی و حصیری، کبالت، هاردنر با قیمت و کیفیت بالا در انبار تهران موجود می باشد و آماده فروش به تولید کنندگان عزیز است.

فروشنده رزین پلی استر غیر اشباع مرغوب

رزین پلی استر مناسب برای قطعات فایبرگلاس از نوع رزین پلی استر غیر اشباع می باشد. این رزین در دو نوع کلی ارتوفتایک و ایزوفتالیک تولید می شود که البته به نام رزین ایزو و رزین ارتو نیز در بین مخاطبان خود شناخته می شوند.

رزین های پلی استر غیر اشباع جزء رزین های سه جزئی می باشند که در زمان کار باید با دو جزء دیگر به نام های کبالت (خشک کننده) و هادرنر(شتاب دهنده) ترکیب شوند.
کبالت و هاردنر موجود در بازار هم به صورتی وارداتی و هم به صورت تولید داخل موجود می باشند. از جمله اسید های ایرانی می توان به اسید ساوه اشاره کرد که طرفدارن زیاد در صنعت فایبرگلاس دارد. از اسید های وارداتی مناسب برای ترکیب در رزین های غیر اشباع نیز می توان به اسید های ترک A60 , A50 اشاره کرد.

عرضه کننده الیاف پلی استر سوزنی و حصیری در بازار

الیاف پلی استر یکی از اجزای بسیار مهم در ساخت قطعات فایبرگلاس می باشد. این نوع از الیاف به صورت حصیری و سوزنی در بازار فروخته می شود. وزن الیاف خریداری شده به نوع صنعت و قطعه ای که قرار است مشتریان با آن بسازند، بستگی دارد.
الیاف حصیری در رول های ۴۰ کیلویی و الیاف سوزنی در رول های ۳۰ کیلویی به فروش می رسد.

قیمت روز رزین پلی استر فایبرگلاس

قیمت رزین پلی استر فایبر گلاس به نوع رزین (ایزو-ارتو) و کد رزین بستگی دارد. عمدتا رزین های ایزوفتالیک به نسبت رزین ارتوفتالیک از قیمت بالاتری برخوردار هستند. این نوع از رزین از قدرت مکانیکی بالایی برخوردار است و بیشتر در صنایع دریایی، تولید مخازن و لوله سازی که نیاز به مقاومت بالا در برابر مخرب های محیطی هست، استفاده می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.