خرید رزین پلی استر تهران با قیمت عالی

۰
(۰)

رزین پلی استر در بازار بسیار خرید و فروش می شود که قیمت آن نیز گاهاً متغیر است، در حال حاضر امکان خرید رزین پلی استر تهران از طریق این سایت فراهم شده است تا این ماده با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی در دسترس تولیدکنندگان و تجار قرار گیرد.

خرید رزین پلی استر تهران با قیمت عالی

معرفی انواع رزین پلی استر غیر اشباع

معرفی انواع رزین پلی استر غیر اشباع رزین پلی استر غیر اشباع یکی از رایج ترین رزین های بخصوص مورد استفاده در تقویت پلاستیک ها و صنعت کامپوزیت است که به دوسته کلی پلی استر اورتافتالیک و پلی استر ایزوفتالیک تقسیم می شود، این دو نوع رزین پلی استر در واقع کاربرد تقریبا یکسانی دارند.

اما به طور کلی نوع اورتافتالیک اقتصادی تر است در حین حال استاندارهای لازم را نیز دارد و از این رو رایج تر و پرمصرف تر است از جمله در ساخت محصولات فایبرگلاس، ریخته گری و یا قالب سازی بصورت دستی و یا با بهره از دستگاه و دیگر صنایع استفاده می شود.

اما نوع ایزوفتالیک، استحکام مکانیکی بالاتر و مقاومت شیمیایی بهتری دارد و همچنین در مقابل آب و رطوبت مقاومت بالاتری دارد  از این روی در کارهای حساس تر که نیاز است مقاومت سطح بسیار بالا باشد مانند کشتی سازی و ساخت دیگر شناورها مناسب تر است.

به طور کلی انواع رزین پلی استر غیر اشباع با انواع رنگ ها، فیلرها و الیاف ها قابل استفاده است و می تواند به عنوان نوعی عایق و پوشش نیز در صنایع مختلف استفاده شود چرا که رزین پلی استر علاوه بر مقاومت در مقابل آب، مواد شیمیایی، سایش و ضربه در مقابل حرارت و آتش نیز مقاوم است.

آخرین قیمت رزین پلی استر تهران

آخرین قیمت رزین پلی استر تهران رزین پلی استر ماده ای است با کاربرد های وسیع و پرمصرف در دنیا که بخصوص در صنایع دریایی، کشتی وقایق سازی، وان های حمام، ساخت سنگ مصنوعی و در کارهای هنری چون مجسمه سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

در بازار قیمت انواع رزین پلی استر با توجه به وزن و حجم آن (خرید به صورت کلب و عمده ارزان تر می شود.)، تولید داخل و یا وارداتی بودن، خرید مستقیم یا خرید از واسطه ها بسیار متقاوت می شود. 

اما فروش انواع رزین پلی استر تهران با قیمت مناسب، کیفیت استاندارد و تحویل به موقعه از طریق این فروشگاه آنلاین امکان پذیر است.

چرا که این فروشگاه آنلاین انواع رزین پلی استر را با همکاری تولید کننده برتر در این زمینه بصورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کند به همین دلیل قیمت آن مناسب تر از بازار آن است.

برای اطلاع از مشخصات و آخرین قیمت رزین پلی استر تهران می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.