آخرین قیمت رزین سنگ ساختمانی

۲
(۳)

رزین اپوکسی سنگ ساختمانی باکیفیت که پس از خشک شدن نیمه سخت و براق است، برای محافظت و ضد آب بودن سطوح بتنی، آجر و سایر مواد معدنی استفاده می شود. رزین سنگ ساختمانی مقاومت بالا در برابر نور خورشید و عوامل جوی دارد و از تخریب زودرس سازه جلوگیری می کند.

آخرین قیمت رزین سنگ ساختمانی

خرید رزین سنگ ساختمانی باکیفیت

خرید رزین سنگ ساختمانی باکیفیت یکی از راه های پر کردن حفره های سنگی استفاده از رزین سنگ و روغن جلا برای تنظیم و تقویت ظاهر سنگ های بریده شده است. این کار را می توان قبل از غذا هم روی بلوک و هم بر روی سنگ انجام داد. البته مشخص است که فقط سوراخ ها را می توان با طلا یا سیمان پر کرد که راهی بر روی سطح سنگ دارد. در این قسمت، پس از سیمان به دو پرکننده دیگر، ماستیک اپوکسی و پلی استر، هر دو در بازار رزین به بازار عرضه می شوند. با این حال، ماده اولیه برای ماستیک اپوکسی و پلی استر، رزین پلی استر و رنگ پلی اورتان است. این رزین ها نیز شفاف هستند. و می توان آنها را رنگ آمیزی کرد و می توان با رنگدانه ها رنگ آمیزی کرد، همانطور که اغلب انجام می دهیم استفاده فعلی از این طلا را می بینیم زیرا هم ارزان تر است و هم به تجهیزات خاصی احتیاج ندارد و هم می توان آن را با یک اسپاتول روی سنگ صاف کرد و خشک کرد. خورشید. این طلاها در برابر تابش بسیار مقاوم بوده و ویسکوزیته بالایی دارند. رزین ها باید با یک ترکیب مخصوص بارشی بهار ترکیب شوند. کاملاً مرطوب است و قبل از تماس با رزین باید خشک شود وند توسط کوره روی زیر خط یا خورشید انجام می شود و طبیعتاً پس از اینکه سطح روی سنگ توسط رزین پوشانده شود باید در معرض آن قرار گیرد. دوباره گرم شود اگر زیر خط دارای کوره باشد، این کار توسط کوره یا خورشید انجام می شود. می توان از آن برای خشک کردن سنگ قبل و بعد از رزین استفاده کرد. اگرچه استفاده از این رزین در بازارهای جهانی بسیار متداول است، اما متأسفانه به همان اندازه ای که باید در ایران مورد توجه قرار نگرفته است. ساب ها بعد از مصرف نمی نشینند. یکی از اشکالات عمده سنگهای رزینی دیده شده است که می توانید صندلی را رزین کنید، برای جلوگیری از چنین اختلاف باید سوراخ های بزرگ را با لکه گیری بپوشانید و رزین را باید با لکه پوشانده و از رزین نیز جلوگیری کرد. سرتاسر. گاهی دیده می شود که سنگ بعد از رزین پر از سوراخ است. کوچک و بزرگ است. بدیهی است که این مشکل ناشی از کار رزین بسیار سطحی است که با اولین تماس کلاه زیر رزینی کاملاً از بین می رود. دلیل دیگر ایجاد سوراخ های جدید در سطح صخره به دلیل شن و ماسه بیش از حد سنگ پس از کار رزین است. رزین ها می توانند رنگ را تغییر دهند و معمولاً رنگ آنها را با سنگ مورد استفاده مطابقت می دهند، اگرچه رزین شفاف رنگی ندارد و در سنگ مرمر و تراورتن های ارزشمند با سوراخ های سوراخ دار استفاده می شود. روش دیگری که ممکن است به زودی جایگزین روش های سنتی با رزین UV شود. تفاوت با سایر رزین اکریلیک در این است که رندر سخت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش است و از سخت کننده های شیمیایی استفاده نمی کند. از آنجایی که رزین روی سنگ سخت نمی شود، می توان مقدار اضافی آن را به راحتی جمع کرد. فقط برای خشک کردن رزین باید از کوره های ضد اشعه ماوراء بنفش استفاده شود.

نحوه استفاده از رزین برای سنگ ساختمان

استفاده از نما رزین منجر به آب بندی سنگ می شود و در نتیجه شستشوی آن بسیار راحت تر انجام می شود. همچنین رزین با ایجاد یک فیلم بسیار نازک روی سطح سنگ منجر به احیای رنگ شده و همچنین باعث پایداری آن می شود. پس از رنگ آمیزی محصولات، رزین می تواند بر روی سطح سنگ موجود در کارخانه توسط پرسنل سنگ اعمال شود. از مزایای این روش کیفیت بسیار بالای فیلم است. همچنین رزین را می توان بعد از نصب محصولات روی دیواره نهایی اعمال کرد و نفوذ رزین به کلیه درزها و منافذ مهمترین مزیت این روش است. اما به دلیل تجربه کم بینندگان در استفاده از رزین، کیفیت فیلم شکل گرفته در این روش اغلب پایین است. رزین ها شامل دو نوع پایه آب و پایه تیتریک می باشد که توسط متخصصان این مجموعه مطابق با بتن پلیمری تولید شده طراحی شده است. انتخاب نوع رزین بستگی به نوع سنگ دارد و توسط کارشناسان تخمگذار سنگ اکباتان تعیین می شود. نحوه استفاده از رزین مبتنی بر آب: پس از رقیق شدن با آب، رزین را می توان با یک برس یا برس روی سطح سنگ کار کرد. میزان رقیق شدن رزین بستگی به میزان براقیت دارد. اگر سطح مات نهایی مورد نظر شما حداکثر ۴ برابر وزن رزین باشد، می توان به آن آب اضافه کرد. اگر می خواهید سطح سنگ براق شود، توصیه می شود ۲ برابر وزن رزین را به آن آب اضافه کنید. نحوه استفاده از رزین مبتنی بر حلال: پس از رقیق کردن رزین با یک نازک کننده فوری، می توان رزین را با استفاده از یک برس یا برس بر روی سطح سنگ اعمال کرد. میزان رقیق سازی رزین بستگی به درجه براق مورد نظر دارد. اگر نهایی مات مورد نظر شما حداکثر ۳۰٪ وزن رزین است، می توانید فوراً نازک تر به آن اضافه کنید. اگر می خواهید سطح سنگ را صیقل دهید، توصیه می شود فقط ۱۰٪ از وزن رزین را به آن نازک تر فوری اضافه کنید. هنگام استفاده از هر نوع رزین (پایه آب یا پایه نازک تر)، باید توجه داشته باشید که با رقیق کردن رزین، ضخامت فیلم حاصل از آن کمتر و در نتیجه مقاومت آن کاهش می یابد. هنگام استفاده از هر نوع رزین (پایه آب یا پایه نازک تر)، مطمئن شوید که رزین کاملاً طبیعی خشک شود و با استفاده از باد یا گرمای مستقیم، روند خشک کردن را تسریع نکنید. اگر استخر رزین در منافذ سنگ ایجاد شود، رزین باید از قلم خارج شود و قبل از شروع انعقاد، روی سطح سنگ پخش شود. هنگام استفاده از رزین، دمای محیط باید مناسب باشد.

تفاوت رزین سنگ و روغن جلا

تفاوت رزین سنگ و روغن جلا روغن براق همانطور که از نام آن پیداست از چسب و روغن سوخته ساخته می شود. رزین ترکیبی از مایع چسبنده و شفاف است که قابل استفاده در تمام سطوح است. رزین برای آجر، سنگهای عتیقه و سنگ تراورتن استفاده می شود. روغن جلا همچنین برای سنگهای چوبی و آجری استفاده می شود و غیره. رزین یک مایع شفاف مبتنی بر آکریلیک است که همراه با اصلاح کننده های مبتنی بر آب نانو است که محافظ بسیار قوی ای است. از آن برای نمای ساختمان استفاده می شود که پس از خشک شدن براق و سفت می شود و برای ضد آب بودن و عایق کاری سیمان و نمای آجری استفاده می شود. رزین وینیل استر در رنگهای صنعتی به عنوان یک لایه بی رنگ روی سطح قرار می گیرد، باعث ضد آب بودن سطح می شود و رنگ را تغییر نمی دهد. همچنین به نمای ساختمان حالت خیس، درخشش و درخشندگی می بخشد. کار باید ۱ روز پس از پایان کار شستشو انجام شود. از آنجا که برای کار با رزین باید نمای و سطح نما خشک شود، زیرا رزین و پولیش نما از مواد شیمیایی و چسب تشکیل شده است و اگر نمای و سطح مربوطه خشک نباشد، نما یا سفید می شود یا خواهد داشت. هیچ تاثیری ندارد نما برای صیقل دادن سنگ نما یا نمای آجری استفاده می شود. نمای ساختمانهایی که قدیمی و تغییر رنگ دارند با کار رزین و اجرای لعاب نما می توانند به حالت اولیه خود بازگردند. اگر نمای سنگی ساختمان را تغییر دهید، می توانید از نفوذ آب باران به وسیله رزین و روغن لعاب جلوگیری کنید. پشت صخره ها بگردید تا بعداً نیازی به پیچ و رولپلاک نداشته باشید. رزین هایی در بازار وجود دارد که عایق بندی شده و از ورود رطوبت به داخل ساختمان مانند رزین اپوکسی جلوگیری می کند. گاهی اوقات نمای رزین و در بسیاری از موارد از آن برای عایق کاری سطح برای براق کردن استفاده می شود. او می دانست که برای آب بندی نمای ساختمان باید از رزین به شکل غلیظ و حتی بدون نازک تر استفاده شود تا اثر بخش باشد. اما برای زیبایی و درخشش نما باید با نازک تر مخلوط شود. شوره سر ناشی از رزین نادرست آجر به این دلیل است که از رزین خوب و رزین پولیش به خوبی استفاده نمی شود. رزین و سنگ پولیش نما معمولاً بین ۵ تا ۱۰ سال سن دارند. ما این کار را با استفاده از رزین اپوکسی انجام می دهیم، که هم نما را صیقل می دهد و هم نما را عایق بندی می کند.

روش اجرای رزین کاری در نما ساختمان

رزین کاری در نما ساختمان مزایای بسیار دارد. معمولاً روغن رزین و پولیش با استفاده از یک برس استفاده می شود. این امر به این دلیل است که استفاده از غلتک (روغن پولیش) با غلتک کاملاً اشتباه است زیرا غلتک درز آجری را پر نمی کند و باید از برس استفاده شود. اگر نمای سنگی ساختمان را تغییر دهید، می توانید از نفوذ آب باران به قسمت پشتی سنگ با رزین و روغن خنک کننده جلوگیری کنید تا بعداً نیازی به پیچ و رولپلاک نداشته باشید. آجرهای نما (آجرهای نسوز و آجرهای ۳ سانتی متری)، سنگهای طبیعی، انواع دیواره های بتونی و سنگهای سیمانی عتیقه و تراورتن، نمای ترم و سقوط: نمای شستشوی نما و آماده سازی نما برای انجام کار رزین و جلا دادن نما بسیار مهم است. رزین نما برای براق و موارد بسیاری برای عایق کاری سطح مربوطه استفاده می شود! این مهم است که بدانید برای پلمپ نما باید از رزین به شکل غلیظ و حتی بدون نازک تر استفاده شود تا اثری از آن داشته باشد. اما برای زیبایی و درخشش نما باید با نازک تر مخلوط شود. نکات به دست آمده از کار نادرست رزین آجر به این دلیل است که از رزین پولیش با کیفیت بالا و خوب استفاده نشده است.

ضد آب بودن رزین سنگ ساختمانی

ضد آب بودن رزین سنگ ساختمانی ضد آب بودن رزین سنگ از مزایای آن است. این رزین دو جزء با سفت کننده یا خشک کن است. این رزین ها در بسته های مختلف ۵ و ۲۰ کیلوگرم ارائه می شوند. رزین های اپوکسی در کاربردهای متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر از این نوع رزین برای اتصال مش فایبرگلاس به قسمت پشتی سنگ استفاده می شود. این مورد برای تقویت سنگ بخصوص سنگهای کف و بالای کابینت استفاده می شود. از این رزین های اپوکسی برای صیقل دادن سنگ های آجری نیز استفاده می شود که در فضاهای فضای باز (نمای ساختمان و حیاط) اشتباه است. این نوع رزین نسبت به UV حساس است و در کمتر از ۲ سال زرد می شود.

رزین سنگ ساختمانی در گالن های ۲۰ لیتری

رزین در گالن ۲۰ لیتری به فروش می رسد. رزین سنگی که با استفاده از فناوری نانو از رزین های اکریلیک ساخته شده است، باعث می شود NSG-P100 بر خلاف محصول z90 پس از خشک شدن کاملاً سخت و لاک زده شود و به جای ماده z90 می توان در مناطق مرطوب و شرجی استفاده کرد. از آن به عنوان یک لاک محافظ نهایی برای آب بندی انواع نما و سطوح در معرض آب و رطوبت استفاده می شود. این می تواند درجه حرارت از ۷۵ تا +۳۵۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند و سازگار با محیط زیست است. مزایای استفاده از رزین سنگی: امکان استفاده در مناطق مرطوب و شرجی به دلیل داشتن حالت سخت و لاکچری (غیر چسبنده). به دلیل داشتن غلظت زیاد، امکان ترکیب با آب تا نسبت ۱ به ۴، درخشش و درخشش سطوح بعد از خشک شدن (خصوصاً نما هایی که به اثر بیشتری نیاز دارند) مقرون به صرفه است، با داشتن آب بندی و خاصیت رزین به طور همزمان، از ایجاد شوره سر جلوگیری می کنید توسط آهک و نمک در سیمان، سنگ و آجر، در باران اسیدی خورده نشود و در مقابل نور مستقیم خورشید تخریب نشود. امکان ترکیب با انواع رنگهای اکریلیک (پایه آب)، با تأیید آزمایشگاه های تحت نظارت وزارت بهداشت برای استفاده در مخازن آب آشامیدنی.

معرفی برندهای رزین سنگ عرضه شده در بازار

معرفی برندهای رزین سنگ عرضه شده در بازار برندهای رزین سنگی آن را به بازار عرضه می کنند. آنها فروشنده اصلی هستند. این شرکت ها در تلاشند با فروش کلی محصولات بیشتری را در بازار بفروشند و بدین ترتیب میزان فروش آنها و افزایش مصرف بیشتر شود. رزین سنگی ارزان نیز به این روش فروخته می شود. این بدان معنی است که فروش عمده فروشی همیشه با تخفیف ویژه همراه بوده است. به همین دلیل است که افراد با مصرف زیاد غالباً با مراجعه به منابع اصلی سعی در خرید کلی دارند و در نتیجه هزینه های جانبی بالا را کاهش می دهند. در هر صورت، امروزه شرکتهای بزرگ که فروش رزین سنگ ارزان قیمت را می توان به راحتی از سراسر کشور یافت. آنها همچنین آژانس هایی را برای عرضه محصولات خود ایجاد کرده اند. در صورت عدم دسترسی به فروشندگان اصلی، آنها می توانند از این شعب بازدید کرده و خرید انجام دهند. البته این کار را می توان از طریق اینترنت نیز انجام داد. یکی از مهمترین موارد تولید رزین سنگ این است که این محصول در بسته بندی کاملاً مجهز قرار دارد. مواد اولیه مورد استفاده در ساخت چنین محصولاتی بی ثبات است، به همین دلیل شرکت های تولید کننده چنان اصرار بر این موضوع دارند. دارای یک لیتر است. آنها پس از جابجایی در بسته های خود، آنها را در چندین پاکت و کارتن قرار داده و به بازار عرضه می کنند. این بسته ها درهای بسیار بادوام دارند و به دلیل تکان دادن به راحتی باز نمی شوند. در هر صورت، مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به بازار، این رزین ها را در هر وزن مورد نیاز خود دریافت کنند. البته تولیدکنندگان نیز طبق سفارش مشتری خود آن را بسته بندی می کنند و اگر مصرف آنها زیاد باشد، حتی آن را در بشکه های بزرگ قرار می دهند و آن را عرضه می کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۲ / ۵٫ تعداد آرا: ۳

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.