قیمت رزین پلی استر بوشهر سال ۹۹

۰
(۰)

این روزها برندهای متعددی در زمینه تولید انواع رزین پلی استر در حال فعالیت هستند که سعی می کنند تا با استفاده از متریال درجه یک و تکنولوژی مدرن این محصول را با برترین کیفیت تولید و عرضه کنند که یکی از شرکت های موفق در این امر برند رزین پلی استر بوشهر می باشد که این محصول را با کیفیت عالی تولید می نماید.

قیمت رزین پلی استر بوشهر سال 99

تفاوت رزین اپوکسی و رزین پلی استر

تفاوت رزین اپوکسی و رزین پلی استر از تفاوت های عمده رزین اپوکسی و رزین پلی استر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یکی از تفاوت های آنها از لحاظ قیمت می باشد که معمولا رزین پلی استر دارای قیمت ارزانتری نسبت به رزین اپوکسی می باشد.
  • از نظر مقاومت در برابر دمای بالا نیز با هم متفاوت می باشند و رزین اپوکسی نسبت به دمای بالا مقاومت بالاتری دارد.
  • از نظر بو و انتشار گازها نیز متفاوت هستند به طوری که هنگام کار با رزین پلی استر بوی نامطبوعی از آن متصاعد می شود ولی رزین اپوکسی بوی بدی ندارد.

رزین های پلی استر که جزء رزین های مصنوعی تقسیم بندی می شوند، از واکنش اسیدهای آلی و الکل ها به دست می آید و برای تولید و ساخت مواد قالب سازی به عنوان تونر در چاپگر لیزری و … کاربرد زیادی دارند. از مشخصات و ویژگی های رزین پلی استری می توان به دارا بودن رنگی شفاف و ژله ای، جذب فوری به قطعات مورد استفاده، ترکیب با مواد صنعتی، قالب پذیری مناسب و … اشاره کرد.
از این محصول برای تولید و ساخت محصولاتی مانند: مبلمان، انواع میز، ساخت پارتیشن، تولید انواع کفپوش، ساخت زیور آلات، مجسمه سازی، لایه گذاری، ساخت صندلی، و … استفاده می کنند.

رزین اپوکسی دارای مواد پلیمری خاصی می باشد که به عنوان چسب نیز از آنها استفاده می شود و در کارخانه های تولید کننده به صورت مایع و جامد تولید و ارائه می شوند. از کاربردی ترین انواع رزین ها می توان به رزین اپوکسی نرم، رزین اپوکسی غلیظ، رزین اپوکسی اشباع و رزین اپوکیسی غیر اشباع اشاره نمود.
رزین اپوکسی عایق دار باعث ایجاد لایه محافظتی بر روی هر سطح می شود که این امر سبب می شود در برابر شرایط جوی مختلف و شوک های ناگهانی حرارتی به خوبی بتواند دوام بیاورد.

مرکز خرید انواع رزین پلی استر خودروسازی

مرکز خرید انواع رزین پلی استر خودروسازیاین روزها خرید و فروش انواع رزین پلی استر به دلیل کارایی مناسب و کاربرد فراوان رو به افزایش است و مشتریان استقبال خیلی خوبی از خرید این محصول می کنند.
یکی از مراکز خرید رزین پلی استر همین مرکز می باشد که انواع این محصول را با بهترین کیفیت و برند معتبر ارائه می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات کالا با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.