قیمت فروش هر کیلو رزین پلی استر غیر اشباع از کارخانه

۳٫۷
(۳)

آیا میدانید قیمت هر کیلو رزین پلی استر غیر اشباع از کارخانه چند به فروش می رسد؟ آیا میدانید تفاوت هر کیلو رزین پلی استر در فروش خرده و فروش عمده چقدر محاسبه می شود؟ آیا قیمت هر کیلو رزین ایزو با قیمت هر کیلو رزین ارتو تفاوت دارد؟ برای اطلاع از قیمت هر کیلو رزین در فروش گالنی و بشکه ای با شماره های داخل سایت تماس بگیرید؟
تنوع رزین بسیار گسترده است. رزین در دو نوع طبیعی و مصنوعی در طبیعت وجود دارد. آنچه که در حال حاضر برای ساخت قطعات از آن استفاده می شود، رزین مصنوعی می باشد که کیفیت بالاتری نسبت به رزین های موجود در طبیعت دارد.

انواع رزین

انواع رزین تولید شده توسط تولیدکنندگان رزین:

  1. رزین پلی استر
  2. رزین آپوکسی
  3. رزین اکریلیک
  4. رزین و رنگ وینیل استر
  5. سایر رزین ها

انواع رزین پلی استر

در بین تمامی رزین های مصنوعی موجود در بازار رزین پلی استر بیشترین مصرف را در صنعت دارد. رزین پلی استر ها نیز به دو دسته کلی تقسیم می شوند: رزین پلی استر اشباع شده و رزین پلی استر غیر اشباع

رزین و رنگ پلی اورتان و پلی استر اشباع شده برای صنایع کویل، قوطی، صنایع خودرو و… بوده و با توجه به نوع رزین و موارد مصرف قابلیت کاربرد بر روی سطوح فلزی، گالوانیزه، آلومینیوم، پلاستیک و چوب را دارد. اما رزین های پلی استر غیر اشباع برای ساخت قطعات کامپوزیت و فایبرگلاس مورد استفاده قرار می گیرد.
آنچه که قرار است در این مبحث به آن بپردازیم رزین پلی استر غیر اشباع می باشد.
رزین های پلی استر غیر اشباع از جمله رزین هایی هستند که مصرف زیادی در صنایع مختلف دارد و روز به روز بر صنایع متکی به رزین پلی استر غیر اشباع اضافه می شود. خواص مکانیکی و الکترونیکی مناسب، همراه با مقاومت خوب در برابر مواد شیمیایی و استفاده آسان از این ماده و نیز قیمت پایین از جمله دلایلی هست که باعث شده این ماده طرفداران زیادی داشته باشد.

رزین غیر اشباع قیمت

نحوه فروش رزین پلی استر غیر اشباع

تولیدکنندگان بزرگ رزین وینیل استر و پلی استر غیر اشباع این ماده را در بشکه های ۲۰۰ و یا ۲۲۵ کیلو در بازار به فروش می رسانند. که خریداران عمده معمولا  خرید خود را به صورت بشکه ای انجام می دهند ولی مصرف کنندگان خرده رزین را در گالن های ۲۰، ۱۰، ۵ و یا ۴ کیلو خرید می کنند. که تقسیم رزین بشکه ای به گالن توسط خرده فروشان انجام می شود.

قیمت هر کیلو رزین پلی استر

قیمت هر کیلو رزین پلی استر غیر اشباع

رزین پلی استر غیر اشباع یا از نوع ارتوفتالیک یا از نوع ایزوفتالیک می باشد. قیمت هر کیلو رزین پلی استر ایزوفتالیک نسبت به قیمت هر کیلو رزین پلی استر ارتوفتالیک بالاتر می باشد و نیز کیفیت بالاتری نیز نسبت به رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک دارد. برای خرید رزین مورد نیاز خود و اطلاع از قیمت روز آن با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
رزین پلی استر غیر اشباع تولید شده، با توجه به اینکه در چه حوزه ای مورد مصرف قرار می گیرد با کد خاصی در بازار عرضه می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳٫۷ / ۵٫ تعداد آرا: ۳

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.