آرون پلیمر

نمایندگی فروش رزین پلی استر ایران کیتون

۴٫۱
(۱۵)

نمایندگی فروش رزین پلی استر ایران کیتون آمادگی ارسال به تمامی شهرهای از جمله تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، ارومیه، بوشهر و سایر شهرهای ایران را دارد.چنانچه در صنایع ساخت کامپوزیت و فایبرگلاس مشغول کار هستید، برای خرید رزین پلی استر غیر اشباع با ما تماس بگیرید.

خرید رزین کیتون

خرید رزین پلی استر ایران کیتون

کارخانه ایران کیتون که در زمینه تولید رزین پلی استر و رزین وینیل استر غیر اشباع ارتوفتالیک و ایزوفتالیک مشغول به کار هست توانسته جایگاه خود را در بازارهای ایران و بین الملی پیدا کند و پاسخگوی نیاز مشتریان زیادی باشد. کسانی که قصد خرید رزین ایران کیتون را دارند می توانند تنها با یک تماس سفارش خود را ثبت کنند و در کمترین زمان در هر کجای ایران که باشند، سفارش خود را تحویل بگیرند.

مصارف رزین کیتون

مصارف رزین پلی استر غیر اشباع ایران کیتون

در واقع شرکت هایی که قطعات کامپوزیت و یا فایبرگلاس تولید می کنند، از رزین پلی استر غیر اشباع  و رزین اکریلیک استفاده می کنند. این صنایع بسیار زیاد و متنوع می باشد و هر سال تعداد زیادی از تولید کنندگان سعی دارند تا محصولات تولیدی خود را بر پایه رزین پلی استر غیر اشباع تولید کنند. حال بسته به این که این صنعت تا چه حد در برابر آب، آتش، نور خورشید و سایر مخرب های محیطی حساس هست نوع رزین مصرفی هم تغییر می کند.
به عنوان مثال صنایع دریایی که تولید کننده قایق، شناور، کشتی، لنج هستند و آن را از جنس فایبرگلاس تولید می کنند، بیشتر از رزین پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک استفاده می کنند. رزین پلی استر ایزوفتالیک در ب رابر رزین پلی استر ارتوفتالیک از مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالاتری برخوردار است.

مصارف رزین

رزین پلی استر ایران کیتون از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید رزین پلی استر و یا رزین اپوکسی ایران کیتون را دارین کافیست با شماره در ج شده در سایت و یا سایر راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید تا نیاز شما در کمترین زمان و با قیمت مناسب و به طور مستقیم از کارخانه ارسال شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴٫۱ / ۵٫ تعداد آرا: ۱۵

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.