آرون پلیمر

خرید رزین پلی استر غیر اشباع کامپوزیت و فایبرگلاس

۰
(۰)

آیا میدانید برای خرید رزین پلی استر کامپوزیت و فایبرگلاس مرغوب باید به چه ویژگی هایی توجه کرد؟ کدام کد از رزین پلی استر مناسب برای ساخت قطعات کامپوزیت می باشد؟ در حرفه شما کدام کد مورد استفاده قرار می گیرد و بالاترین کیفیت را به شما می دهد؟ رزین ایزوفتالیک مناسب است یا رزین ارتوفتالیک؟
شرکت آرون پلیمر با معرفی تولیدکنندگان رزین پلی استر به مشتریان این محصول و فروش انواع رزین پلی استر غیر اشباع و ارائه مشاوره رایگان به خریداران سعی دارد در خرید هر چه بهتر به مشتریان این صنعت کمک کند.

فروش رزین کامپوزیت

فروش رزین پلی استر کامپوزیت

این سایت فروش رزین پلی استر مخصوص کامپوزیت را به صورت اینترنتی انجام می دهد. در ابتدا بهتر است کمی در مورد کامپوزیت ها اطلاعات بیشتری به دست آوریم.
با پیشرفت تکنولوژی بشر به دنبال موادی بود که بتواند قطعات را با شیوه ی آسان تر، قیمت پایین تر، استحکام بالاتر، مقاومت بالاتر و … بسازد. از این رو ساخت و استفاده از کامپوزیت ها کمک بزرگی به بشریت کرد.

انواع کامپوزیت ها:

  • کامپوزیت با زمینه ی سرامیکی CMC
  • کامپوزیت با زمینه ی پلیمری PMC
  • کاموزیت با زمینه ی فلزی MMC

کامپوزیت پلیمری فروش

کامپوزیت با زمینه ی پلیمری PMC

در این مبحث ما سعی داریم در مورد رزین پلی استر مورد استفاده در کامپوزیت های پلیمری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.
PMC ها به دو دسته تقسیم می شوند: ۱_کامپوزیت پیشرفته ۲_پلاستیک تقویت شده
پلاستیک های تقویت شده ترکیبی از رزین پلی استر و الیاف شیشه ای می باشد. کامپوزیت های پیشرفته شامل ترکیبی از الیاف و زمینه می باشد که باعث می شود قطعه استحکام بالایی پیدا کند. پلی استر، آپوکسی، فنولیک، آمین ها، پلی امیدها از جمله مواد پلیمری هستند که به عنوان زمینه به کار می روند.

فروش رزین فایبر

فروش رزین پلی استر فایبرگلاس

فایبرگلاس ها که یکی از مهمترین کامپوزیت ها می باشند از الیاف شیشه و رزین پلی استر ساخته می شوند. الیاف شیشه در فایبرگلاس به عنوان ماده تقویت کننده عمل می کند و رزین پلی استر به عنوان ماده پایه و اصلی در فایبرگلاس می باشد. از این رو استفاده از رزین پلی استر مرغوب و با کیفیت بسیار حائز اهمیت می باشد. چراکه به عنوان ماده اصلی تشکیل دهنده فایبرگلاس در کیفیت کلی قطعه نقش مهمی ایفا می کند.

فروش پلی استر فایبرگلاس

محل فروش رزین پلی استر غیر اشباع(ایزوفتالیک_ارتوفتالیک)

برای خرید رزین پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک و یا ارتوفتالیک با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را از قیمت روز رزین آگاه کنند و با توجه به موقعیت جغرافیایی شما در خرید هر چه بهتر  و سریعتر به شما کمک کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.