فروش رزین پلی استر مجسمه سازی به طور مستقیم از کارخانه

۴
(۲)

فروش رزین پلی استر مجسمه سازی به طور مستقیم از کارخانه از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. آیا میدانید چه نوع رزینی(ارتوفتالیک_ایزوفتالیک) و با چه کدی برای حرفه شما مناسب می باشد و بهترین کیفیت را به شما میدهد؟ تولید کنندگان رزین پلی استر غیر اشباع این ماده را با کد های مختلفی در بازار به فروش می رسانند. برای آگاهی و شناخت رزین پلی استر مناسب با حرفه خود با ما تماس بگیرید تا با دریافت مشاوره رایگان خرید خوبی داشته باشید.

تولیدکنندگان رزین

تولیدکنندگان رزین پلی استر مجسمه سازی

از آنجایی که رزین پلی استر غیر اشباع از مواد بسیار پر مصرف در کل جهان می باشد، توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است. این ماده در دو نوع ایزوفتالیک و اورتوفتالیک تولید می شود. به طور کلی تفاوت چندانی بین این دو رزین وجود ندارد، معمولا در صنایعی که نیاز به خواص مکانیکی و شیمیایی بالا وجود داشته باشد از رزین ایزوفتالیک استفاده می شود. قطعات تولید شده با رزین ایزوفتالیک در مقایسه با قطعاتی که در آن از رزین ارتوفتالیک استفاده شده است، دارای خواص مکانیکی و شیمیایی بالاتری است و در برابر مخرب های محیطی مقاومت بالاتری از خود نشان می دهد.
رزین مناسب برای صنایع مجسمه سازی، رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک می باشد.

تولیدکنندگان رزین پلی استر غیر اشباع:

  • بنیان کالا شیمی
  • رزیتان
  • کیتون
  • روزیتان
  • کهر (بوشهر)
  • قطره
  • یشم

قیمت رزین پلی استر مجسمه

قیمت رزین پلی استر غیر اشباع مجسمه سازی

در حال حاضر رزین پلی استر بیشتر به صورت بشکه های ۲۰۰ یا ۲۲۵ کیلو در بازار عرضه می شود. گاها این ماده با توجه به سفارش مشتری به صورت گالن های ۲۰ لیتری نیز به فروش می رسد. تقسیم به گالن های کوچکتر (۵ و ۴ و ۲ و ۱ کیلویی) معمولا توسط فروشندگان خرده انجام می شود.
با توجه به عرضه این ماده در حجم های مختلف قیمت هر کیلو رزین پلی استر متفاوت می باشد. یکی از موارد دیگر که در قیمت تاثیر گذار می باشد، کد رزین می باشد که با توجه به صنعت مصرف کننده متفاوت می باشد. و دلیل تاثیر گذار دیگر در قیمت، شرکت تولید کننده رزین می باشد، که با توجه به مواد اولیه مصرفی قیمت تایین می شود.

مراکز پخش رزین

مراکز پخش رزین پلی استر غیر اشباع مجسمه سازی

از آنجایی که ارتباط مستقیم با کارخانه های تولید کننده رزین برای مشتریان سخت می باشد، معمولا پخش رزین پلی استر مجسمه سازی بیشتر از طریق فروشندگان خرده و یا واسطه ها انجام می شود. این امر باعث می شود تا این ماده با قیمت بسیار متفاوت از کارخانه به دست مصرف کننده برسد. یکی دیگر از روش های پخش این ماده از طریق سایت ها می باشد که مزایایی بسیار زیادی برای مصرف کننده خواهد داشت. از جمله مزایای فروش رزین پلی استر از طریق سایت موارد زیر می باشد:

  1. خرید با قیمت پایینتر
  2. خرید با کیفیت بالاتر
  3. دریافت مشاوره تخصصی
  4. ارتباط  آسان در هر زمان
  5. و…

رزین مجسمه

نحوه خرید رزین پلی استر مجسمه سازی

برای خرید اینترنتی رزین پلی استر غیر اشباع مجسمه سازی از طریق شماره و سایر راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.