آرون پلیمر

قیمت فروش عمده رزین پلی استر غیر اشباع

۰
(۰)

قیمت فروش عمده رزین پلی استر غیر اشباع در حجم های بالا بسیار مناسب می باشد. برای خرید عمده رزین پلی استر (ایزوفتالیک-ارتوفتالیک) و آگاهی از قیمت هر کیلو رزین در خرید عمده با ما تماس بگیرید. از آنجایی که این رزین طرفداران بسیار زیادی در صنایع مجسمه سازی، کامپوزیت، فایبرگلاس، دکمه سازی، مانکن سازی، لوله و مخازن، المان های شهری، ساخت لنج، قایق، شناور و…. دارد، بهتر است خرید به صورت عمده و مستقیم از کارخانه صورت گیرد.

یکی از مهمترین گزینه ها در خرید رزین پلی استر غیر اشباع قیمت تمام شده آن برای تولیدکنندگان این صنعت می باشد. چراکه این ماده از مواد اولیه پایه و اساسی در تولید قطعات کامپوزیت می باشد و در قیمت محصولات نهایی بسیار تاثیر گذار می باشد. از این رو اکثر تولیدکنندگان سعی دارند، این ماده اولیه را با قیمت مناسب خرید نمایند تا بتوانند در فروش محصولات خود از رقیبان پیشی بگیرند و نیز رضایت مشتریان خود را جلب نمایند.
البته باید به این مساله نیز توجه شود که کیفیت رزین پلی استر غیر اشباع در قیمت بسیار تاثیر گذار می باشد. برای آنکه بتوانید رزین پلی استر با کیفیت را با قیمت مناسب خرید نماید، باید این ماده را به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنید تا هم قیمت نهایی محصولات شما مناسب باشد و هم از کیفیتی بالایی برخوردار باشد.

قیمت عمده رزین

فروش عمده انواع رزین پلی استر غیر اشباع

رزین پلی استر خود به دو دسته کلی تقسیم می شود:

  1. رزین پلی استر اشباع شده
  2. رزین پلی استر غیر اشباع

رزین پلی استر غیر اشباع نیز به دو دسته تقسیم می شود:

  1. رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک
  2. رزین پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک

فروش عمده انواع رزین

قیمت فروش رزین پلی استر ارتوفتالیک (Orthophthalic)

رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک از پر مصرف ترین نوع رزین می باشد. تولیدکنندگان رزین ارتوفتالیک این ماده را در کد های مختلف به بازار عرضه می کنند. علت تفاوت کد در رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک به دلیل گستردگی صنایع مصرف کننده این ماده می باشد که هر کدام از این کدها برای صنعت خاصی قابل کاربرد می باشد. از این رو قیمت آنها نیز با هم متفاوت می باشد. به طور مثال رزینی که برای صنعت مجسمه سازی استفاده می شود با رزینی که در صنعت مخازن استفاده می شود از ویسکوزیته پایین تری برخوردار است و در نتیجه قیمت آن نیز کمتر می باشد.

قیمت رزین ارتوفتالیک

قیمت فروش رزین پلی استر ایزوفتالیک (Isophthalic)

رزین های پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک در مقایسه با رزین های پلی استر ارتوفتالیک از مقاومت بالاتری برخوردار هستند، از این رو از رزین های پلی استر ایزوفتالیک بیشتر در صنایعی که نیاز به مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی می باشد استفاده می شود. به طور مثال عمده مصرف کننده رزین های پلی استر ایزوفتالیک صنایع دریایی و صنایع هوایی می باشند، چراکه در این صنایع مقاومت در برابر آب و نور خورشید و سایر مخرب های محیطی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در نتیجه قیمت رزین های پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک در مقایسه با رزین های پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک بسیار بالاتر می باشد.

فروش رزین ایزو

نحوه خرید عمده رزین پلی استر غیر اشباع

فروش عمده رزین پلی استر غیر اشباع در دو نوع رزین ایزوفتالیک و رزین ارتوفتالیک با قیمت مناسب و به طور مستقیم از کارخانه از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. چنانچه قصد خرید عمده رزین پلی استر را دارین با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با دریافت مشاوره لازم در مورد نوع و کد رزین پلی استر متناسب با حرفه خود اطلاعات لازم را کسب نماید. شرکت آرون پلیمر با قرار دادن اطلاعات کامل به مشتریان خود و فروش عمده رزین با قیمت مناسب آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.