قیمت رزین پلی استر غیر اشباع عمده مجسمه سازی

۰
(۰)

قیمت رزین پلی استر غیر اشباع با توجه به نوسانات شدید بازار تغییرات عمده ای داشته است . صنعت مجسمه سازی نیز که جزء پر مصرف ترین حوزه ها در صنعت رزین هستند نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. در حال حاضر شرکت ما، رزین پلی استر غیر اشباع را در بشکه های ۲۰۰ کیلویی با قیمت هر بشکه ۲۵۰۰۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رساند.

مجسمه سازی از دیر باز جزء یکی از هنر های بسیار زیبای ساخت بشر بوده است که علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. موادی که در  ساخت مجسمه از آن استفاده می شود شامل سنگ، فلز، چوب، گل و رزین پلی استر غیر اشباع می باشد. رزین پلی استر از جدیدترین نوع مواد در صنعت مجسمه سازی هست که توانسته جایکاه خوبی در بین علاقه مندان به ساخت مجسمه پیدا کند به طوری که می توان گفت پلی استر از پر کاربردترین مواد در این هنر است.

انواع رزین

  • رزین پلی استر
  • رزین آپوکسی
  • رزین وینیل استر
  • رزین فنولیک

چه رزینی برای مجسمه سازی مناسب تر است؟

رزین پلی استر و رزین آپوکسی از جمله رزین هایی هستند که در ساخت کارهای هنری بیشترین کاربرد را دارند. قیمت رزین پلی استر از قیمت رزین آپوکسی کمتر و مناسبتر می باشد.

رزین مجسمه سازی

رزین پلی استر

رزین پلی استر برای ساخت مجسمه خرید می شود. این رزین که به صورت مایع می باشد با درصد مشخصی از هاردنر ترکیب می شود و بعد گذشت زمان مشخصی خشک می شود. برای اینکه مواد دیرتر خشک شود باید از کاتالیزور استفاده کرد. البته باید میزان دقیق هاردنر و کاتالیزور را از فروشنده مواد اولیه سوال کرد و این مساله را در نظر داشته باشید که هیچ وقت هر دو ماده هاردنر و کاتالیزور را با هم اضافه نکنید چراکه باعث آتش سوزی می شود.

رزین پلی استر پلی استر پلی استر رزین

 

رزین آپوکسی

رزین آپوکسی در میان تمامی کشورها به عنوان رزین مناسب برای ساخت کارهای هنری و کارهای دست ساز معروف است. چرا که سمی نمی باشد و در محیط کارگاهی به راحتی قابل استفاده می باشد. تنها دقدقه کسانی که با رزین آپوکسی کار می کنند دیر خشک شدن این ماده می باشد که با رعایت نسبت هاردنر و رزین این مشکل قابل حل است.

رزین آپوکسیآپوکسی رزین

نحوه ارتباط با ما

چنانچه تمایل دارین از قیمت رزین پلی استر به صورت روزانه اطلاع پیدا کنید میتوانید با مهندسین ما که به صورت تمام وقت پاسخگو هستند ارتباط بگیرید.

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.