فروش رزین BKC

رزین پلی استر غیراشباع به صورت بشکه ای در تهران

۰
(۰)

رزین پلی استر غیراشباع با قیمتی مناسب و بدون واسطه به صورت بشکه ای در تهران و ارسال برای سایر شهرها موجود می باشد. چنانچه قصد خرید رزین پلی استر غیراشباع را دارید می توانید هم اکنون با ما ارتباط بگیرید.
رزین پلی استر غیراشباع امروزه در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. از جمله صنایع کشتی سازی، شهربازی، مجسمه سازی، هواپیما سازی، سنگ های مصنوعی و صنایع بسیار زیاد دیگر قابل کاربرد می باشد. ایران از جمله کشورهایی است که در تولید رزین جایگاه خوبی بین رقبای خارجی خود پیدا کرده است. شرکت ما نیز با هدف رضایتمندی مشتریان، محصولات خود را در بازارهای هدف با قیمت های رقابتی و تحویل به موقع به فروش می رساند. جهت خرید رزین در بشکه های ۲۰۰کیلویی می توانید با ما ارتباط بگیرید.

رزین پلی استر چیست؟

رزین های پلی استر رزین هایی هستند که از واکنش اسیدهای آلی دو عاملی و الکل های چند عاملی به دست می آیند. این رزین در ابتدا به شکل مایعی است به غلظت مربا، ولی وقتی با هاردنر مخلوط می گردد، پس از مدتی حرارت آن بالا می رود و به حالت ژله در می آید و سپس سخت و محکم می گردد. در گویش بازاری ایران، به جای رزین پلی استر واژه “پلی استر” که نام نوعی الیاف است، به کار می رود.
رزین های پلی استر به دو نوع رزین پلی استر اشباع شده و رزین پلی استر غیراشباع تقسیم می شوند.

رزین صنایع کشتی سازی رزین فایبرگلاس

انواع رزین پلی استر غیراشباع:

  • رزین اورتوفتالیک
  • رزین ایزوفتالیک

رزین اورتوفتالیک

رزین ارتوفتالیک متداول ترین نوع رزین می باشد که به صورت عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع رزین در فرایند ساخت کامپوزیت ها، فایبر گلاس، ساخت قایق و وان، سنگ های مصنوعی، صنایع دریایی و ساخت لوله های مختلف بکار می رود.

رزین ایزوفتالیک

تفاوت رزین ایزوفتالیک با نوع اورتوفتالیک در استحکام مکانیکی و مقاومت شیمیایی بالای آن می‌باشد. در کل کاربردهای هر دو نوع رزین اورتوفتالیک و ایزوفتالیک تقریباَ یکسان است و تنها درمواردی که نیاز به خواص بالاتر و مهندسی‌تر باشد از نوع ایزوفتالیک استفاده می‌شود.

رزین پلی استر غیر اشباع

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.