قیمت رزین پلی استر غیر اشباع سنگ ساختمانی

۲
(۱)

قیمت رزین پلی استر غیر اشباع مخصوص سنگ های ساختمانی تا چه اندازه تغییر داشته است؟ در حال حاضر قیمت هر بشکه رزین پلی استر غیر اشباع ۳/۴۵۰/۰۰۰ تومان الی ۴/۱۰۰/۰۰۰ تومان می باشد. برای خرید این رزین پلی استر بهتر است با کارشناسان تماس گرفته و به صورت روزانه قیمت هر بشکه را دریافت کنید.

رزین در سنگ:

  • رزین در سنگ های طبیعی و معدنی
  • رزین در سنگ های مصنوعی

رزین کاری سنگ ها در معدن:

یکی از سنگ هایی که بتونه کاری می شود سنگ تراورتن می باشد، زیرا این سنگ دارای تخلخل بالا می باشد ولی سنگ های دیگر به ندرت دارای این مشکل باشند. بتونه کاری تراورتن به سلیقه، جلوه مورد نظر و کاربرد سنگ بستگی دارد. اما علاوه بر بتونه کاری می توان از ماستیک های اپوکسی و پلی استر هم استفاده کرد که در اصطلاح بازار به هر دو رزین می گویند که البته رزین ماده اولیه و سازنده هر دو نوع می باشد.
رزین پلی استر در حات های مایع، نیمه جامد و جامد کاربرد دارد. رزین ها در دو نوع شفاف و رنگی وجود دارند که نوع رنگی می تواند رنگ دانه های مختلفی داشته باشد. رزین ها قابلیت تغییر رنگ دارند که معمولا با توجه به رنگ سنگ، آن را رنگ می کنند البته رزین های شفاف بی رنگ می باشند و در سنگ های تراورتن و مرمر با ارزش، که سوراخ سطحی دارند استفاده می شوند.

رزین سنگ

رزین کاری سنگ ها بعد از نصب:

برای استفاده از رزین باید بعد از تمام شدن بنائی و نصب سنگ، سنگ یا محصولی که میخواهید رزین یا براق کننده بخورد را با آب شسته تا تمام گرد و خاک و سیمان بخوبی از سطح سنگ از بین برود و صبر کنید تا سطح سنگ بخوبی خشک شود. بعد سطح سنگ را رزین کاری کنید. بهتر است رزین کاری در چند مرحله انجام شود چون در بار اول سنگ تمام رزین را به خود جذب می کند. باید رزین کاری را بعد از خشک شدن هر دوره تکرار کنید تا به براقیت مورد نظر خود برسید.

رزین کاری بعد از نصب

مزیت کاربرد رزین در سنگ:

  • قیمت ارزان
  • نیاز نداشتن به تجهیزات ویژه
  • قابلیت خشک شدن در آفتاب
  • مقاومت در برابر اشعه ها
  • ویسکوزیته بالا

رزین در سنگ های مصنوعی:

سنگ مصنوعی ترکیبی از پودر معدنی و رزین می باشد که در خلاء و با قالب های ترکیبی پلیمری رنگی شده است. از سنگ های مصنوعی می توان در تمام زمینه ها استفاده کرد.

رزین سنگ مصنوعی

مزایایی استفاده از سنگ مصنوعی:

  1. به سادگی تمیز می شود.
  2. ضد گرد و خاک است امکان نفوذ مایعات در آن کم است.
  3. در مقابل گرما و حرارت مقاومت خوبی دارد.
  4. در برابر ضربه مقاومت دارد.
  5. در برابر آتش مقاوم است.
  6. دارای استاندارد در مجاورت با مواد غذایی است.
  7. امکان ایجاد حفره برای عبور سیم و لوله در این سنگ ها وجود دارد.
  8. می توان به شکل های مختلف برش زد.
  9. میتوان مستحکم تر از سنگ های طبیعی ساخت.
  10. از نظر اقتصادی به صرفه تر است.
  11. پایداری و دوام بیشتری نسبت به سنگ طبیعی دارد.

مزیت سنگ مصنوعی

نحوه خرید:

چناچه تمایل به خرید این رزین برای کسب و کار خود دارید می توانید هم اکنون با ما تماس بگیرید و از قیمت رزین و نحوه ارسال اطلاع پیدا کنید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۲ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.