فروش رزین پلی استر صنایع مبلمان و فایبرگلاس

۳
(۱)

فروش رزین پلی استر مبلمان و صنایع فایبرگلاس به طور مستقیم از کارخانه و با قیمت مناسب از طریق این سایت به فروش می رسد. چنانچه در صنایع مبلمان و فایبرگلاس فعال هستید و به رزین مرغوب نیاز دارین با ما تماس بگیرید. شرکت آرون پلیمر آمادگی ارسال به تمامی شهر ها از جمله تهران، اصفهان، مشهد، ارومیه، شیراز، تبریز و سایر شهرهای بزرگ را دارد.

رزین در مبلمان

تا به حال به مبلمان داخل فروشگاه ها دقت کرده اید؟ آیا میدانید جنس آنها از چیست؟ در حال حاضر مبلمان ها از چوب، رزین و یا ترکیب چوب و رزین تولید می شود. رزین پلی استر یکی از جدیدترین موادی است که در ساخت مبلمان به کار می رود، استفاده از این ماده باعث می شود تا کار راحتر پیش برود، طرح های متنوع تری تولید شود و نیز قیمت تمام شده بسیار مناسب تر از مبلمان ساخته شده با چوب باشد.

رزین مبلرزین در فایبرگلاس

 

یکی از پر مصرف ترین صنایع رزین پلی استر صنایع فایبرگلاس می باشد. در حال حاضر اکثر کارخانه ها در جهان برای عایق کردن مخازن آب و اسید از رزین پلی استر استفاده می کنند. این امر مانع پوسیدگی مخازن می شود و از هزینه های احتمالی جلوگیری می کند. از جمله کاربرد های دیگر رزین برای ساخت قطعات فایبرگلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ساخت قطعات خودرو
  2. ساخت ایرانیتها
  3. ساخت مخازن آب و اسید
  4. ساخت مبلمان
  5. ساخت انواع قایق و شناور
  6. ساخت لوله و اتصالات

خرید مواد اولیه فایبرگلاس

 

نحوه سفارش محصول

جهت خرید رزین پلی استر مبلمان و صنایع فایبرگلاس می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. همچنین اگر برای حرفه خود به دنبال رزین با آنالیزی خاصی هستید می توانید با ما در میان بگذارید، شرکت آرون پلیمر توانایی تولید با توجه به عدد اسیدی و ویسکوزیته مورد نظر مشتری را دارا می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.