خرید مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

۱
(۲)

جهت خرید مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس به صورت اینترنتی می توانید از طریق این سایت اقدام کنید. شرکت آرون پلیمر با فروش مواد اولیه مرغوب کامپوزیت و فایبرگلاس، از جمله رزین پلی استر، الیاف، کبالت و اسید و فروش با قیمت کارخانه در خرید این مواد به شما کمک می کند.
از آنجا که امروزه کامپوزیت ها طرفداران زیادی در جهان دارند و روز به روز صنایع بیشتری برای ساخت محصولات خود از مواد کامپوزیتی استفاده می کند شرکت آرون پلیمر بر آن شد تا مواد اولیه مرغوب و با قیمت دست اول را تهیه کند و در اختیار صنایع قرار دهد.

مواد فایبرگلاس

صنایع مصرف کننده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

  1. صنایع دریایی (شامل سازندگان قایق های تفریحی، مسابقه ای، ماهیگیری و انواع شناورها)
  2. صنایع حمل و نقل زمینی (شامل تولید کنندگان ماشین های ورزشی، کاروان ها، کانتینرها، اتوبوس ها، کامیونت ها، قطارها و مترو)
  3. صنایع ساختمانی (شامل سازندگان درب و پنجره، پوشش ها، وان و زیر دوشی، سینک های ظرف شویی و حمام، حمام های پیش ساخته، مخازن، لوله ها، پوشش و سایبان، کیوسک ها، کانترها و پوشش های تزئینی، چسب های ضد آب مخصوص سرامیک)
  4. تولید کنندگان لوله و اتصالات (شامل GRP و بتن پلیمرpolycrete و دست اندرکاران پوشش های لوله و اتصالات)
  5. مخازن مواد نفتی و شیمیایی (شامل مخازن و تانک ها، لوله ها و داکت ها و پوشش کاری مخازن)
  6. صنایع عمومی (شامل سازندگان قطعات فایبرگلاس عمومی همچون مانکن های فروشگاهی، ادوات بازی، پارک های آبی و مبلمان شهری)
  7. انرژی باد (شامل تولید کنندگان پروانه های توربین های بادی و پوشش و دماغه توربین)

خرید مواد اولیه فایبرگلاس

روش های تولید کامپوزیت

کامپوزیت ها به طور کل به دو روش قالب باز و قالب بسته تولید می شوند ولی به طور جزئی تر شامل موارد زیر می باشد:

  • لایه گذاری دستی: در این روش بعد از اعمال ژل کوت روی قالب و عمل آمدن آن، یک لایه صاف و مسطح از رزین روی قالب اعمال شده سپس اولن لایه تقویت کننده که ممکن است چاپداسترندمت یا پارچه باشد به طور محکم روی قالب قرار گرفته و لایه لایه به رزین آغشته شده و هواگیری می شود.
  • پاشش رزین: در این روش توسط تفگ پاشش، رزین به همراه الیاف خرد شده به سطح قالب پاشیده می شود.
  • پیچش الیاف: در این روش که اغلب برای تولید قطعات مدور همچون لوله های GRP  استفاده می شود، الیاف شیشه به شکل رووینگ به همراه مت یا پارچه و یا همراه الیاف خرده شده پس از اضافه شدن رزین حول یک قالب پیچیده شده تا ضخامت مورد نیاز به دست آید، همزمان یا بعد از این مرحله، عملیات پخت قطعه صورت می گیرد.
  • کیسه خلاء: در این روش با استفاده از فیلم قابل انعطاف در روی قالب و اعمال خلاء موضوع هواگیری به سهولت انجام گرفته و معمولا سطح صافی ایجاد می گردد.
  • کشش الیاف:  در این روش که برای تولید پروفیل های با مقطع مشخص استفاده می شود، الیاف شیشه به رزین فعال شده آغشته و از داخل یک قالب شکل دهی به همراه حرارت کشیده می شود.
  • روش های قالبگیری: در این روش رزین به همراه تقویت کننده در داخل قالب باز یا بسته ریخته شده و سپس عمل اوری می گردد. در این دسته می توان به روش های تولیدی چون BMC و SMC نیز اشاره کرد.

تولید فایبرگلاس

نحوه خرید محصول

چنانچه در هر یک از صنایع ذکر شده فعال هستید می توانید برای خرید مواد اولیه مورد نیاز خود از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید. شرکت آرون پلیمر با در اختیار قرار دادن مواد اولیه کامپوزیت به طور مستقیم از کارخانه در این امر به شما کمک می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.