رزین پلی استر ایزوفتالیک از کجا بخریم؟

۵
(۱)

رزین پلی استر ایزو را از طریق این سایت به طور مستقیم از کارخانه خرید کنید. این رزین از دسته رزین های غیر اشباع می باشد که بیشتر در ساخت قایق، لنج و شناورها کاربرد دارد. به طور کل در مواردی که نیاز به خواص بالا و مهندسی تر باشد از رزین ایزو استفاده می شود.
در ساخت رزین های پلی استر غیر اشباع اگر از اسید ارتو استفاده شود به رزین حاصل رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک گفته می شود و اگر از اسید ایزو استفاده شود به رزین حاصل رزین پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک گفته می شود.

صنایع مصرف کننده رزین پلی استر ایزوفتالیک:

  1. صنایع ساختمانی و آب و فاضلاب
  2. صنایع دریایی
  3. صنایع حمل و نقل
  4. صنایع بهداشتی
  5. صنعت گاز، نفت و پتروشیمی

رزین ایزوفتالیک لولهدر حال حاضر بیشترین حجم رزین پلی استر ایزو موجود در بازار ایران وارداتی می باشد. چراکه فقط دو شرکت در ایران توانسته رزین ایزو را به تولید برساند که با توجه به نیاز داخل ،کفاف بازار را نمی دهد از این رو بیشترین حجم رزین ایزو وارد می شود. از کشورهای عمده تولید کننده رزین پلی استر غیر اشباع ایزو می توان به آمریکا، کانادا، مکزیک، فرانسه، چین، برزیل، فرانسه و انگلیس اشاره کرد.
از جمله کشورهای پر مصرف رزین پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک، به ترتیب عبارتند از ایالات متحده، اروپای غربی، مکزیک، آمریکای مرکزی و جنوبی، کانادا، اروپای شرقی و مرکزی، خاورمیانه، ژاپن و سایر کشورهای آسیایی می باشند.
با توجه به اینکه کشور ما در حال توسعه می باشد نیاز به رزین پلی استر ایزوفتالیک هر روز بیشتر احساس می شود و باید برای تولید این رزین به طور گسترده در داخل ایران چاره ای اندیشید تا صنایع مورد نیاز بتوانند رزین مورد نیاز خود را با کیفیت و قیمت مناسب از داخل ایران تهیه کنند، و همینطور بازار صادرات این محصول که بسیار پر استفاده در جهان می باشد برای ایران نیز مهیا گردد. شرکت ما توانسته گام های اولیه برای تولید گسترده رزین پلی استر ایزو در ایران را بردارد و آینده ای بسیار روشن برای این محصول در نظر گرفته است.

نحوه خرید محصول

چناچه در هر یک از صنایع ذکر شده به رزین پلی استر ایزو نیاز دارید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید تا با در اختیار قرار دادن نمونه و مشاوره لازم در خرید به شما کمک کنیم. شرکت ما توانایی تولید بر اساس درصد جامد، ویسکوزیته و عدد اسیدی مورد نظر مشتری را دارد. چنانچه رزین با آنالیز خاصی نیاز دارین با ما در میان بگذارید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.