فروش رزین آمین دار

فروش رزین آمین دار بدون واسطه

۰
(۰)

فروش رزین آمین دار بدون واسطه از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. چنانچه قصد خرید رزین پلی استر به طور مستقیم از کارخانه را دارید و کیفیت و قیمت برای شما حائز اهمیت است هم اکنون با ما تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان در خرید هر چه بهتر به شما یاری رسانیم.

انواع رزین تولیدی شرکت آرون پلیمر:

  1. رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک
  2. رزین پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک
  3. رزین پلی استر استر غیر اشباع آمین دار

انواع رزین پلی استر

رزین پلی استر آمین دار:

  • رزین پلی استر آمین دار بتونه سنگی
  • رزین پلی استر آمین دار چسب سنگ

رزین پلی استر آمین دار بتونه سنگی

این رزین بر مبنای کربوکسیلیک اسیدهای خاص با انعطاف پذیری فوق العاده و دارای شتاب دهنده آمینی است. موارد کاربرد این رزین با توجه به انعطاف پذیری بسیار بالا مناسب جهت تولید بتونه سنگی و تولیدات مشابه می باشد. بتونه تولید شده ، پس از اضافه کردن خمیر بنزوئیل پرکسید در زمان کوتاه پخت شده و قابلیت سنباده خوری پیدا می کند. این رزین باید در ظروف بسته بندی اولیه، در محیط های سرپوشیده، در دمای کمتر از ۲۵ سانتیگراد و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

بتونه سنگ

رزین پلی استر آمین دار چسب سنگ

رزین پلی استر امین دار چسب سنگ یک رزین بر مبنای ارتوفتالیک اسید با فعالیت متوسط و دارای شتاب دهنده آمینی می باشد. این رزین پلی استر غیر اشباع جهت تولید چسب سنگ، ماستیک سنگ جهت پر کردن حفره های سنگ های مرمریت است. این رزین دارای قدرت پیگمنت پذیری عالی می باشد.این رزین باید در ظروف بسته بندی اولیه، در محیط های سرپوشیده، در دمای کمتر از ۲۵ سانتیگراد و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

رزین چسب

نحوه سفارش محصول:

فروش رزین آمین دار در این مجموعه از طریق راه های ارتباطی امکان پذیر است. چنانچه در حوزه خود از رزین های پلی استر غیر اشباع استفاده می کنید می توانید جهت خرید و سفارش این محصول با مشاورین ما ارتباط بگیرید تا علاوه بر دریافت نمونه رایگان، اگر به دنبال آنالیز خاصی هستید با ما در میان بگذارید. محصولات تولیدی این کارخانه می تواند با درصد جامد، ویسکوزیته و عدد اسیدی مورد نظر مشتری ارائه گردد.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.