فروش رزین پلی استر مخصوص دریچه منهول کامپوزیتی

۰
(۰)

فروش رزین پلی استر مخصوص ساخت دریچه منهول کامپوزیتی از طریق این شرکت امکان پذیر می باشد. امروزه در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب، مخابرات و کارخانجات از دریچه های کامپوزیتی استفاده می کنند. دریچه های کامپوزیتی به دلیل استفاده از رزین پلی استر، دارای قیمت پاینتر و استحکام بالاتر نسبت به درپوش های فلزی هستند.

به دلیل وجود مشکلات متعدد در استفاده از دریچه های منهول فلزی، از جمله شکستن دریچه ها، زنگ زدایی، پوسیدگی، قابل بازیافت بودن مواد و ربوده شدن دریچه ها، امروز دریچه های تولیدی از جنس کامپوزیت می باشد که این دریچه ها دارای کیفیت و مزایای بسیار بالایی می باشند.

رزین مخصوص دریچه منهول

رزین پلی استر:

رزین پلی استر و چسب مزدا مایعی است به غلظت مربا که وقتی با هاردنر مخلوط می گردد حرارت آن بالا می رود و به حالت ژله در می آید و سپس سخت و محکم می گردد. به هنگام سفت شدن مولکول ها به هم نزدیک شده و مقداری از محلول تبخیر می شود. در نتیجه حجم پلی استر بعد از بستن کاهش می یابد. پلی استر سخت را دیگر نمی توان به حالت مایع برگرداند. رزین پلی استر باید در جای خشک و خنک نگهداری شود. عمر رزین در صورتی که مرغوب باشد به دوازده ماه می رسد.

رزین بکار رفته در دریچه منهول:

دریچه های کامپوزیتی از رزین پلی استر، سیلیکا یا فیبر شیشه ای تولید می شوند و به عنوان دریچه های ضد آب شناحته می شوند.

مزایایی استفاده از رزین پلی استر برای ساخت دریچه منهول:

  • دارا بودن مقاومت مکانیکی بالا در برابر وزن زیاد
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی
  • عایق حرارتی
  • به دلیل صلبیت بیشتر، تحت یک بارگذاری معین، خیز کمتری نسبت به فلزات دارد
  • استجکام بالا
  • کم بودن نسبت وزن به حجم
  • سبک بودن و مستحکم بودن بیشتر از فولاد

رزین دریچه

نحوه خرید:

چنانچه در صنعت ساخت دریچه های منهول کامپوزیتی و چسب موکت فعال هستید می توانید رزین پلی استر مرغوب جهت ساخت قطعات خود را از طریق راه های ارتباطی زیر درخواست کنید. شرکت ما با فروش رزین پلی استر مرغوب و دادن نمونه رایگان و مشاوره لازم در این امر به شما کمک می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.