بازار خرید الیاف فایبر گلاس

۰
(۰)

الیاف صنعتی فایبرگلاس با توجه به کاربردهای مختلف در صنایع، در اشکال گوناگونی مانند سوزنی و حصیری تولید می‌شوند. این الیاف با داشتن ویژگی‌ هایی مانند مقاومت حرارتی بالا و وزن سبک در صنایعی همچون خودروسازی، کشتی سازی و صنعت تولید عایق استفاده می‌شوند. بازار خرید الیاف فایبر گلاس آنلاین، برترین مرجع ارائه این محصول به روش مستقیم است.

بازار خرید الیاف فایبر گلاس

اطلاعاتی مفید درباره الیاف حصیری فایبرگلاس

اطلاعاتی مفید درباره الیاف حصیری فایبرگلاس

الیاف حصیری فایبرگلاس یکی از کاربردی‌ ترین انواع الیاف تولید شده از پشم شیشه هستند که با استفاده از بروزترین فناوری و مواد مختلف تقویت می‌شوند. همانطور که از نام این الیاف پیداست، بافتی حصیر شکل دارد و یک ساختار منسجم آن را تشکیل داده است. بافت این الیاف به توجه به کاربردهای مختلف صنعتی در وزن‌های گوناگون مانند ۲۰۰، ۴۰۰ و ۸۰۰ گرم انجام می‌شود.

مهمترین کاربرد انواع الیاف فایبرگلاس در مواردی است که نیاز به تقویت و افزایش مقاومت فیزیکی و مکانیکی سازه وجود دارد. برای مثال در صنعت تولید هواپیماهای مسافربری و نظامی و صنعت کشتی سازی برای بالا بردن میزان استحکام سازه و قطعات مختلف در برابر آسیب‌ها و عوامل مخرب مانند ضربات بسیار محکم، از این الیاف در لایه‌های درونی قطعات استفاده می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌ های منحصر به فرد انواع الیاف ممتاز حصیری فایبرگلاس این است که می‌تواند خواص فیزیکی و مکانیکی خود را در دمای بالا و حرارت حفظ نماید. بهتر است بگوییم که این الیاف به نوعی حالت نسوز دارد و به همین علت در صنعت تولید عایق‌ ها و پوشش‌ های حرارتی به صورت عمده از انواع فایبرگلاس سوزنی و حصیری استفاده می‌شود.

مقاومت این نوع از الیاف صنعتی فایبرگلاس در برابر خوردگی و رطوبت هم مطلوب است. این امر امکان به کارگیری الیاف حصیری را در پروژه‌ سازی های صنعتی و عمرانی و انواع ساخت و ساز فراهم می‌آورد. برای مثال در مناطقی که بارندگی‌ های سالانه به صورت مداوم وجود دارد، می‌توان در بخش‌ های مختلف ساختمان مانند سقف‌ های بیرونی و درونی از الیاف حصیری فایبرگلاس برای مقاوم سازی سازه استفاده نمود.

قیمت عمده الیاف فایبر گلاس

قیمت عمده الیاف فایبر گلاس

قیمت عمده انواع الیاف سوزنی فایبرگلاس و الیاف توری و حصیری بر اساس مولفه‌ های گوناگونی مانند کیفیت تولید و طراحی محصول، ضخامت و ابعاد، برند تولید کننده، حجم خرید محصول و میزان تولید و صادرات سالانه متفاوت است.

در کنار این فاکتورها، تغییرات نرخ ارز و نوسانات قیمت الیاف صنعتی در بازارهای جهانی نیز از جمله مواردی است که قیمت الیاف فایبر گلاس را در بازار مشخص می‌کند. در نتیجه باید گفت قیمت این محصول در هر سال اقتصادی متغیر است و لازم است برای خرید عمده و کلی، از طریق مراکز معتبر و مجاز، لیست قیمت بروز الیاف صنعتی استعلام شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.